Jag håller med Cricri04 som jag hälsar liksom alla andra spelare,. Det skulle vara trevligt att kunna avbryta meddelandena som skickats till kundtjänsten. På samma sätt skulle jag vilja att det kan visas att meddelandet är brådskande. En bugg i rankningen av en turnering och du förlorar din plats (speciellt den 1: a). Jag fick gåvor som deklarerades fortfarande gällande idag.
Jag störde fortfarande kundservicen för ingenting :) (Jag skickar förutom mitt förslag om att kunna radera förfrågningar på kundservicen som inte längre behöver vara, det skulle förmodligen spara dig tid i behandlar alla meddelanden ... till exempel har jag nu raderat min begäran!)
För presenter glömde det mig! Från och med början av augusti valideras de gåvor som beställts i butiken (och i synnerhet kontrollerna) i 1-2 dagar och skickas nästa dag.
Det finns faktiskt en liten fördröjning att komma ikapp efter semestern, men allt kommer att vara tillbaka i ordning inom några dagar högst. Inget särskilt problem med ditt konto Cricri04, allt kommer att bli validerat snabbt.
Du måste vänta 90 dagar innan du kontaktar kundtjänsten, men eftersom det är augusti tycker jag att det var toppen av gåvorna, så, fortfarande lite tålamod. 🙂
Såvitt jag är bekymrad, går den senast skickade tillbaka till 19/08.
Den här dagen har de andra delarna validerats.
I princip har jag märkt en genomsnittlig leveranstid på en vecka efter valideringen. Det var förstås inte fallet när MadWin var på semester. Vad jag förstår.
Mina sista 2 gåvor vann ( MadLotto ) från 19/08 och jag fick dem för 2 veckor sedan. För MadWin eller CadoVillage bytte jag dem, jag kan inte svara dig bättre. Om andra spelare har samma fall och kan svara på dig ...