Spelare cricri04 postat ett inlägg den 08/09 19:21 på Wonderz Forum: Presentkort . Svara honom på Wonderz och Wonderz ut med andra spelare

Upptäck Kunai Training
Kunai-utbildning
Hjälp Wonderz öva Kunai Throwing!
upptäcka
Upptäck Black Diamond Island
Black Diamond Island Swag Game
Tjäna ett Hp Elitedesk 800 G1 Sff Black Desktop Pc SSD-kort
upptäcka
Upptäck Battle
Battle Booty Game
Tjäna 500 poäng
upptäcka
Scratch Ticket Nirvana
Antal återstående biljetter:1476 / 1500
Tjäna kr 110 900
upptäcka
Scratch Ticket Nirvana
Antal återstående biljetter:1476 / 1500
Tjäna kr 110 900
upptäcka

ämne:  Presentkort
cricri04
329 
08/09/2010 19:21:26

Hej allt!

Alla mina gåvor är fortfarande "väntade" sedan den 20 augusti, inklusive de som tagits i butiken (som normalt är validerade inom 1-2 dagar).

Är detta fallet för alla eller har du validerat eller fått mycket sedan 20 augusti?

calop06
611 
02/10/2010 21:43:06

😉😃
Tack, jag fick min check på 10 € frågade för 1 vecka sedan super


God kväll 🙋

Grattis till dig och lycka till 🙁y):

God kväll 🎤

gene212
02/10/2010 13:45:07

😉😃
Tack, jag fick min check på 10 € frågade för 1 vecka sedan super

calop06
611 
27/09/2010 22:37:56

Hej, 🙋

Jag fick ett meddelande från kundtjänst (^^^):

*****
Det är sant att vi har fallit bakom efter sommarens stängning av företaget. Dessutom har vi stött på ett lagerstock, men oroa dig inte, din vinst tas emot i våra tjänster och du kommer snart att få den.

Vi ber om ursäkt för besväret och tack för din förståelse.

Vi står kvar till ditt förfogande.

Med vänliga hälsningar,

MadWin laget

*****

Jag är lugn, jag väntar ... Tack alla 🙋🙋



God kväll 🌹

Tja, det slutade alla att gå tillbaka för att beställa 🙁y):

Lycka till och god kväll 🎤

FLOWER971
23/09/2010 17:52:58

Hej, 🙋

Jag fick ett meddelande från kundtjänst (^^^):

*****
Det är sant att vi har fallit bakom efter sommarens stängning av företaget. Dessutom har vi stött på ett lagerstock, men oroa dig inte, din vinst tas emot i våra tjänster och du kommer snart att få den.

Vi ber om ursäkt för besväret och tack för din förståelse.

Vi står kvar till ditt förfogande.

Med vänliga hälsningar,

MadWin laget

*****

Jag är lugn, jag väntar ... Tack alla 🙋🙋



FLOWER971
22/09/2010 13:15:35

Hej 🙋🙋
Tack så mycket för dina svar 😂😂 Jag väntar tills slutet av månaden och då kommer jag att kontakta kundservice ...
Vi ses snart 🙋🙋 🌹🌹🌹

calop06
611 
21/09/2010 21:34:00

Hej cricri04
Jag har en gåva validerad sedan den 11 juli men fortfarande inte skickad när jag redan fick presenten vann 19 augusti 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔



God kväll Floower .....

Kontakta kundtjänsten för mer information om denna fördröjning 🙁y):

Om det här är en kopierad kopia av förordningen:

Om DreamCentury Entertainment Company är beläget, särskilt på grund av ett lager av en av dess leverantörer eller återvinning eller likvidation av den senare, kan inte leverera det parti som valts eller vunnits av medlem kommer medlemmen att bli underrättad via e-post och kundtjänst så snart som möjligt och deras intäkter kommer att ersättas med en motsvarande eller större värdeökning. Denna ersättning kan göras i form eller MadPoints (så att spelaren kan välja sig en present av samma eller större värde i MadWin hemsida). Företaget DreamCentury Entertainment kommer på intet sätt fortsätta till leverans av DreamCentury Entertainment värde av mycket i kontanter eller utbyte mot andra partier.

Så ingen oro för dig.

God kväll 🎤

raphi62200
392 
21/09/2010 20:33:40

God kvällsblomma!
För att följa meddelandet om cricri, vänta lite mer eller fråga klargöring till kundtjänsten? Och jag försäkrar dig om en gåva är tyvärr slut i lager, ersätter MadWin dig.
Ha en bra kväll

cricri04
329 
21/09/2010 16:53:01

Hej blomma

För min del är allt tillbaka till det normala. Efter att ha kontaktat kundtjänst validerades mina lotter och skickades nästa dag!

Om din sats har validerats är det inget problem ... förmodligen en brist på lager, men jag är säker på att laget redan finns på plats. Om du hittar tiden för länge kan du alltid försöka se vad som händer för ditt specifika fall genom att kontakta kundservice.

FLOWER971
21/09/2010 15:44:28

Hej cricri04
Jag har en gåva validerad sedan den 11 juli men fortfarande inte skickad när jag redan fick presenten vann 19 augusti 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade