god kväll, Jag har märkt av Bugs på vissa spel ett tag nu. (främst under utmaningarna eftersom jag gör många av dem.) Personligen använder jag linux, och det är möjligt att det finns några problem med det här operativsystemet... Men jag vet inte om jag är den enda? . Jag postar här för när jag kontaktar kundtjänst ber de mig om skärmdumpar. (som för mig inte löser problemen eller är omöjliga att ta: till exempel på bubbelkrigsutmaningarna är mätaren på max, så bonus, och plötsligt går ner, och ... vi börjar om från början, eller på PariMots där efter mätaren till max, ingen bonus läggs till.)
Jag spelar bara med gratisspel! Jag fick nog av att mina Spelkrediter äts upp på grund av en bugg! Det är 13 juni, mellan 1 juni och idag, det har inte funnits något som 12 juni eller att jag inte stötte på något problem! med andra ord i Spelkredit skulle jag ha förlorat minst 12 på 13 dagar! Nej tack!
God kväll, 3/4 av tiden beaktas mina kommentarer och jag försöker så gott som möjligt vara tydlig i mina beskrivningar av påträffade Bugs . Men ändå är det fortfarande irriterande när du spelar ett "bra spel" att bonusarna inte räcker till. Utmaningarna (att betala eller inte) är fortfarande ganska dyra för vår tur eller sätt att spela på tas med i beräkningen. Jag stöter alltid på samma Bugs personligen, och en del, när jag blir tillfrågad om en skärmdump igen (jag förstår fortfarande inte hur det hjälper om vi är flera som klagar på samma bugg, eller om jag är undantaget jag gör' inte vet! :D) är omöjliga att bevisa. (som bubbelkrigsmätaren som börjar igen på 0 när du bör röra en boll, en spak, etc.) Och under denna tid förlorar du antingen pengar eller Spelpoäng . Och vi måste alltid försöka bevisa det, utan att nödvändigtvis få ersättning. (för bevis återbetalas 50 Spelpoäng av 1000 på en PariMots utmaning, när du vet hur viktiga bonusarna är i dessa delar...)
Vi arbetar med de Bugs som rapporteras till oss, men det är verkligen kundtjänst som du ska kontakta. Dina kommentarer tas tydligt i beaktande och vidarebefordras alltid till det tekniska teamet.
God kväll, jag är lite trött på att förlora poäng och under säsonglösa. Att kontakta kundservice är en sak men kan vi få ett svar från webben till våra frågor? Jag är någon artig, rimlig och snäll, men jag kommer att få mig på en betalande utmaning med en mätare som går tillbaka till 0 .... och här erkänner jag att jag uppskattar den här sidan men jag skulle vilja antingen knappt av övervägande, eller, fabulously, att det ska lösas. (och utan att kontakta kundservice som är mycket kompetent, men har inte allt arbete att göra?) hjärtligt.
hej alla Jag har ofta fel 200 vid punktallokeringen. Nästan varje gång jag rapporterar det till kundtjänsten som reglerar poängen (genomsnittet på spelet). De rådde mig att radera cookies, surfhistorik, vilket jag gör regelbundet och dock är pb fortfarande kvar.
Och om jag kan lägga till den här lilla buggen. Det skulle vara trevligt om meddelandena öppnas antingen på en ny flik, på den aktuella fliken eller på en annan öppen flik.
God kväll, på PariMots där efter mätaren till max, ingen bonus läggs till.)
Tack för dina svar 😉
Jag drömde inte då, det hände mig också, liksom den del som slutar när jag har ett skott att spela och det går så fort att vi inte kan fånga, hur bevisar vi vår goda tro?