Spelare Cashcube12 postat ett inlägg den 19/10 17:03 på Wonderz Forum: GIFT STATUS: FATTAS inte? . Svara honom på Wonderz och Wonderz ut med andra spelare

Scratch Ticket Mojito
Antal återstående biljetter:3475 / 3500
Tjäna kr 147 900
upptäcka
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal återstående biljetter:9600 / 9600
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal återstående biljetter:9600 / 9600
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Scratch Road Trip Ticket
Antal återstående biljetter:2000 / 2000
Tjäna kr 147 900
upptäcka
Upptäck Treasures of Atlantis
Treasures of Atlantis spel Treasures of Atlantis
Tjäna i Xiaomi Xia smartphone
upptäcka

ämne:  GIFT STATUS: FATTAS inte?
Cashcube12
11 
19/10/2010 17:03:21

Hej alla, jag upptäckte MadWin några dagar sedan och jag köpte mycket krediter som jag spelade på Catch A Prize .

Jag hade tur att upptäcka boxen och välja mycket.

(Jag tog en yoghurtmakare LAGRANGE).

Sedan fem dagar väntade mitt parti och nu är det markerat som: "Inte informerad"?

Kan du berätta för mig om det är normalt, jag är ny så här är det.

Med vänliga hälsningar.

prosterbob
01/11/2010 09:25:40

För kontroll av identiteten är det logiskt. Medan de flesta hyresgäster är ärliga om reglerna, tvekar inte några att skapa spökkonton, därmed behovet av att kontrollera. I familjen har vi alla ett konto, samma adress, men inte samma namn (4 medlemmar och 3 namn: Stegfamilj). Endast en av familjenamnen finns i katalogen, så lätt verifierbar. För de andra medlemmarna är inget spår av existens, om det inte är en verifikation på begäran av MadWin att rättfärdiga informationens sannhet (den verkliga existensen av personen) på begäran av en kopia av kortet av identitet. Detta är ett bevis på att denna webbplats är allvarlig!
För väntar statuser krävs tålamod.
Vad vi hittade mycket trevligt är MadWin attityd inför stockouts: en vinst på showcase tomten, så för få Madpoints, återbetalas om den inte är i lager. Men de återbetalar det till priset av presentbutiken, dvs inte långt ifrån 10 gånger spelningen! Det var inte mitt namn, men min brors namn, men vi delar gåvorna, jämför våra familjescores, ....
Besviken att inte ha gåvan, men glad att se jackpotten i poängen är mycket fet! TACK

zezette4211
28/10/2010 23:56:57

inga bekymmer raphi men fortfarande inget svar för nu och du kan inte ens avbryta din beställning eftersom dess märke ingen beställning inspelad när du klickar på avbruten

raphi62200
392 
28/10/2010 09:12:55

Hej alla! 🙋

zezette4211, cashcube12, chevalier3000 eller andra, kan du berätta när allt kommer att vara aktuellt för dig. Det gör det möjligt för oss att försäkra oss om fallet händer med oss.

Som 2loup1 påpekar, med Cashcube, butiken eller tomten visar problem med spel, nuvarande eller framtida innovationer ... och säkert semester, kundservice svar eller validering av gåvor blir längre.

I det här fallet berätta för oss Melles och fru admins! Lycka till! 🌹

God dag till alla och bra spel!

calop06
611 
27/10/2010 01:32:17

Hej 🙋

De har jobb med CASHCUBE 😀 Då måste vissa vara på semester 🙁y):

För att få dig att vänta så ta en 🍸

Ha en trevlig dag 🎤

chevalier3000
59 
27/10/2010 00:04:52

Jag fick det som ett svar från kundtjänst

Staten utan information innebär att den här gåvan väntar på att validera av administratören. Statusen för din present kommer att uppdateras så snart valideringen är effektiv.

Vi står kvar till ditt förfogande.

Med vänliga hälsningar,

MadWin laget

// för en gåva som vann den 26 september skickade jag frågan några dagar senare och kundservice svarade mig den 2 oktober. Sedan dess är statusen fortfarande i "ospecificerad".

Ska administratören flytta lite :)

zezette4211
23/10/2010 12:40:12

Hej jag har samma problem men det tar längre tid än det varar och på många gåvor för att vinna eller beställa och när du klickar på avbryt markerar det ingen order sparas och poängen debiteras.
När det gäller kundtjänst finns det fortfarande inget svar så tror jag enligt min åsikt inte att ha din goda gåvor till dig.

raphi62200
392 
21/10/2010 18:45:22

Jag håller helt med dig och jag föreställer mig helt och hållet MadWin kundtjänsts jobb.

Men eftersom jag är ny och jag ser den här statusen är det normalt att jag ställer frågor till mig själv, speciellt eftersom jag inte kan vänta på att få mitt pris! 😂

God kväll allihopa!


Håller helt med dig! Forumet är till för det. Tveka inte att meddela oss om allt går bra med din gåva.

Ha en trevlig kväll ! 🍸

calop06
611 
21/10/2010 00:35:57

Jag håller helt med dig och jag föreställer mig helt och hållet MadWin kundtjänsts jobb.

Men eftersom jag är ny och jag ser den här statusen är det normalt att jag ställer frågor till mig själv, speciellt eftersom jag inte kan vänta på att få mitt pris! 😂

God kväll allihopa!


Hej 🙋

Om inte idag så kommer det att vara imorgon: låt oss komma ihåg att tålamod är visdomens pelare.

[Frederic Mistral].

Ha en fin dag 🎤

Cashcube12
11 
20/10/2010 21:05:22

Jag håller helt med dig och jag föreställer mig helt och hållet MadWin kundtjänsts jobb.

Men eftersom jag är ny och jag ser den här statusen är det normalt att jag ställer frågor till mig själv, speciellt eftersom jag inte kan vänta på att få mitt pris! 😂

God kväll allihopa!



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade