Jag svarade förra veckan ett annat meddelande som ställde samma fråga, det var därför jag tyckte att det inte var nödvändigt att svara utöver din förfrågan, men i grund och botten för att sammanfatta det krävs helt enkelt ta hänsyn till att våra belopp är i semesterperioden. Till följd av detta är vi i reducerade siffror för närvarande vilket förlänger behandlingstiden för kundservice och valideringen av resultatet. Vi ber dig att ursäkta oss och tacka för ditt tålamod. Och då är semestern nu över, allt kommer att fortsätta normalt om några dagar ...
hej det är inte en personlig fråga jag skulle vilja veta varför det har varit 15 dagar sedan min status väntar på en pensel och att mina frågor till kundtjänst förblir obesvarade? Tack för att du hjälpte mig
hej jag ville bara veta om MadWin laget överbokade de senaste två dagarna? för att jag skickade en enkel fråga 48 timmar sedan på en present och inget svar tack vare dig