Spelare meauchaussee1 postat ett inlägg den 29/09 14:20 på Wonderz Forum: avbokning av en gåva . Svara honom på Wonderz och Wonderz ut med andra spelare

Scratch Ticket Nirvana
Antal återstående biljetter:1500 / 1500
Tjäna kr 110 900
upptäcka
Upptäck Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjäna en PC Hp 15.6" Fhd Silver
upptäcka
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal återstående biljetter:7627 / 9600
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Upptäck Kunai Training
Kunai-utbildning
Hjälp Wonderz öva Kunai Throwing!
upptäcka
Sunset Diamond Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:979 / 1000
Tjäna kr 147 900
upptäcka

ämne:  avbokning av en gåva
keepsake
16 
17/10/2009 00:30:42

Jag är från Kanada och det tog 1 och en halv månad innan jag fick mina gåvor .. Jag förstår inte pk c så länge men bra ..

Madeinpat
53 
14/10/2009 20:26:55

Det är sant att det är synd, men det var nödvändigt att uppmärksamma, jag hälsar hastigheten på MadWin skickade gåvorna !! Jag uppskattar verkligen att ta emot mina gåvor bara en vecka efter frågar!

hatt och tack för hastigheten.

När till dig, ledsen om detta misstag

claude3705
54 
07/10/2009 00:02:20

WebMaster skrev:
Hej 🙋

så mycket jag kan förstå din besvikelse över att inte kunna avbryta din beställning i tid, så mycket jag är förvånad över din ilska, det är första gången vi skämmer ut för att skicka en gåva för fort!

Det visar sig att du beställde din gåva söndag. Eftersom vi gör så mycket som möjligt för de gåvor som beställts i butik fortsatte vi till sändningen nästa morgon, även innan kundservice kunde behandla ditt meddelande, kunde vi inte göra något annat ur en synvinkel

kundservice baserad i Frankrike, säger jag bravo MadWin 🙁y): 🙁y): 🙁y):

diapositif
359 
06/10/2009 18:00:38

Självklart är det synd att få en gåva beställd av misstag, jag förstår dig, men jag tror att vi måste vara försiktiga när vi bekräftar begäran.

Tyvärr för dig! 🙁

Jag erbjuder dig denna annons för att mildra din besvikelse.

🙋


webmaster
1631 
29/09/2009 15:49:41

Hej 🙋

så mycket jag kan förstå din besvikelse över att inte kunna avbryta din beställning i tid, så mycket jag är förvånad över din ilska, det är första gången vi skämmer ut för att skicka en gåva för fort!

Det visar sig att du beställde din gåva söndag. Eftersom vi gör så mycket som möjligt för de gåvor som beställts i butik fortsatte vi till sändningen nästa morgon, även innan kundservice kunde behandla ditt meddelande, kunde vi inte göra något annat ur ett logistikperspektiv.

Vi är väldigt mycket ledsna att du inte kunde avbryta den här presenten i tid, men igen gjorde vi vad alla våra spelare vill ha och vad som gör oss kända, som du påpekar: skicka din gåva till de flesta snabbt för att tillfredsställa dig.

När det gäller det faktum att kundtjänsten inte kunde svara dig i tid är det helt enkelt att våra kontoansvariga, som är baserade i Frankrike, är som alla i vila (välförtjänt) på helgerna!

Återigen med all vår förståelse hoppas vi att du kommer gärna få din present!

Webben "

meauchaussee1
29/09/2009 14:20:28

här beställde jag en gåva av misstag eftersom jag inte kunde validera köerna, jag trodde att jag kunde validera på det här sättet, insåg jag inte att jag beställde !!! på de 10 minuter som har följde, fortsatte jag med att avbryta denna order oönskad !!! Jag kunde inte vara snabbare! I morse, så två dagar senare, får jag veta att detta är omöjligt eftersom denna gåva skickades ........ den 29: e !!!!!! du kommer att förstå min ilska, för jag bestämde mig för att köpa en gåva mycket intressantare! Jag ville förmedla det här meddelandet cer ce är verkligen oacceptabelt från den här webbplatsen, som har ett gott rykte, men här garanterar jag dig, de verkligen gör mig besviken! Jag hoppas att de kommer tillbaka på sitt beslut !! speciellt att denna falska manipulation inte skulle hända om sajten hade fungerat ordentligt det här förra söndagen !! Jag upprepar, vem skrattar åt dig ???



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade