zousk skrev: hello, detta problem har aldrig hänt mig ... om det gör dig igen, kontakta kundservice, de kan eventuellt hjälpa dig. Jag har ett annat problem i två dagar 🙄: En del av startskärmen Har du raderat alla tillfälliga filer från din webbläsare inklusive cookies? Dess regel mycket problem denna lilla tekniken
Om mig har jag inga problem att identifiera. Jag vet inte var ditt problem kan komma ifrån, men har du försökt att uppdatera sidan? det skulle inte komma från din inställning för godkännande av cookie? Du bör kontakta kundservice (tillgänglig på hemsidan högst upp) med anledningen till din förfrågan. MadWin lag kommer säkert hjälpa dig bättre än jag! 😉 Lycka till för framtiden!
hello, detta problem har aldrig hänt mig ... om det gör dig igen, kontakta kundservice, de kan eventuellt hjälpa dig. Jag har ett annat problem i två dagar: delen av hemskärmen "gratis spel" laddas inte ner helt, den är fortfarande blockerad på 88%, så jag har inte tillgång till ikonerna för spelen och kan inte spela! har det hänt någon? Jag appellerade till kundtjänst, vi kommer att se ... men det är fortfarande frustrerande att jag inte kan spela mina 15 delar varje dag! 😢
Hej, jag föreslår att du avslöjar ditt problem till kundtjänst, de kan säkert förklara för dig var problemet är. Kanske är det också en inställning på din dator, om du till exempel blockerar popup-fönstren är det möjligt att det inte fungerar. Lycka till dig
Jag förstår inte varför jag inte lyckas spela gratis spel när jag klickar på ett av dessa spel det säger att jag identifierar mig om och om igen utan att jag kan spela kan hjälpa mig genom att ge mig en förklaring kan också ses du kommer tack